دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

در گفت وگو با سینماپرس؛

شاهمرادی زاده «وکیل مدافع» را نیمه اردیبهشت کلید می‌زند

ماشاله شاهمرادی زاده کارگردان در  نشست فیلم پنجشنبه آخر ماه در سی امین جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «وکیل مدافع» به کارگردانی ماشاء الله شاهمرادی زاده و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز 15 اردیبهشت سال آینده کلید خواهد خورد.

ماشاء الله شاهمرادی زاده، بازیگر و کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: این روزها به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی حضور دارم و فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» را روی اکران دارم که هر دو کار با استقبال خوبی مواجه شده اند.

وی در ادامه افزود: بعد از فراز و نشیب های بسیار و با تغییر پنج تهیه کننده، قرار است 15 اردیبهشت سال آینده فیلم سینمایی «وکیل مدافع» را به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز جلوی دوربین ببرم.  

شاهمرادی زاده در ادامه تصریح کرد: حدود پنج سال پیش پروانه ساخت این کار را دریافت کرده ام، نگارش کار تمام شده و سعی کردیم که با بازنویسی مجدد و چند باره سعی کنیم کار بوی کهنگی به خود نگیرد.

کارگردان «پنجشنبه آخر ماه » در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری کار نیز، اظهار داشت: لوکیشن های ما یک بخشی در فومن شهر رشت است و بقیه کار در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری خواهد شد. البته بخش جنگی کار در کرج فیلمبرداری خواهد شد و 45 تا 50 جلسه نیز فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

شاهمرادی زاده در ادامه در مورد ژانر  کار نیز، توضیح داد: «وکیل مدافع» یک طنز اجتماعی با پس زمینه جنگ است و در این فیلم مشاهده خواهیم کرد که انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد.

این کارگردان در پایان در مورد بازیگران کار نیز توضیح داد: در ابتدا که قرار بود این کار را کلید بزنیم، فیلمنامه این کار برای حمید فرخ نژاد ارسال شد و ایشان هم از این کار استقبال کرد اما به دلایلی کار کلید نخورد و همچنان دوست دارم که حمید فرخ نژاد نقش اصلی این کار را ایفا کند و در کنار آن فیلمنامه را برای امیر جعفری نیز ارسال کرده ایم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.